Algemene voorwaarden

Missus Abracadabra / Ma-India.nl

Vestigingsadres (alleen bezoek op aanvraag):
Albert Verweystraat 1, 1064 SP Amsterdam
T   020 - 370 80 29
E   info@ma-india.nl
www.ma-india.nl (webshop)

BTW nr. 119111275 BO3
Kvk nr. 51125978
ING rekeningnr. NL95 INGB 0006 1342 39
BIC-code van de bank INGBNL2a (alleen nodig bij betaling vanuit het buitenland)

Prijzen en BTW
De prijzen die worden getoond in de webshop zijn incl. BTW.

Verzendkosten
Alle artikelen worden verzonden via PostNL, met de daarbij behorende verzendkosten. Wilt u uw bestelling verzekerd laten versturen en/of aangetekend ontvangen, neem dan contact op met ons. Wij regelen het graag in overleg met u.

Betaling
Er kan d.m.v. voorafgaande bankoverschrijving en PayPal worden betaald. Een artikel is verkocht als de betaling is voldaan.

1) Overboeking per bank of giro
Rekeningnummer NL95 INGB 0006 1342 39, ten name van Missus Abracadabra, Albert Verweystraat 1, 1064 SP Amsterdam. BIC-code van de bank INGBNL2a (alleen nodig bij betaling vanuit het buitenland).

2) Betaling via PayPal
Bestellingen tot €500,- kunt u bij ons met PayPal betalen. Via PayPal kunt u snel en gemakkelijk online geld overmaken. Het PayPal-logo verschijnt automatisch als u de betaalmogelijkheid kiest. U hoeft bij de betaling alleen PayPal te selecteren. Vervolgens wordt u gevraagd om in te loggen op uw rekening en de betaling te bevestigen. Uw financiële gegevens worden nooit aan verkopers of webwinkels getoond.
Als de betaling voor uw bestelling op de bankrekening is bijgeschreven, sturen wij het pakket naar u toe.

Internationale bestellingen
Onze webshop is gericht op klanten in Nederland en Europa.
Wilt u een bestellig doen vanuit een land buiten Europa, neem dan eerst contact met ons op.

Is een product uitverkocht?
Producten die uitverkocht zijn komen bijna altijd weer binnen. Mochten ze niet meer binnenkomen, dan halen wij het artikel van de website af. U kunt contact met ons opnemen om te vragen wanneer het product weer verwacht wordt.
Uitzonderingen:
Sieraden en de leren tassen zijn anders, ze zijn meestal one of a kind. Wij merken ze in de webshop als verkocht. Mocht het unieke one of a kind artikel dat u besteld heeft, bij bestelling reeds uitverkocht zijn, dan boeken wij uw betaling binnen 3 werkdagen terug op uw rekening.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Zodra de betaling bij ons binnen is, gaat je bestelling nog dezelfde werkdag of de volgende werkdag op de post.

Het is kapot aangekomen
In dit geval kunt u contact opnemen met info@ma-india.nl, of gebruik maken van het webshop ticketsysteem door in te loggen op uw account
Wij proberen altijd de beste oplossing te vinden. Missus Abracadabra garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan de normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Deze garantie vervalt of is niet van toepassing als:
• de slijtage als normaal kan worden beschouwd;
• er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, waaronder begrepen reparaties die niet met toestemming van Missus Abracadabra zijn verricht;
• de originele pakbon (betaalbewijs)  niet kan worden overlegd, is gewijzigd of onleesbaar gemaakt;
• gebreken die het gevolg zijn van niet met de bestemming corresponderend of onoordeelkundig gebruik;
• beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud.
• Bij van buiten komend onheil, (zoals blikseminslag, stroomuitval, natuurrampen etcetera);

Om gebruik te maken van de garantie moet u altijd beschikken over de originele orderbevestiging (e-mail) en de pakbon/factuur, die bij de bestelling wordt meegeleverd. Deze dienen als het garantiebewijs. Stuur deze documenten mee als u een artikel wilt ruilen of ter reparatie wilt aanbieden. De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn in beginsel voor rekening van de klant. Missus Abracadabra kan besluiten, indien de klacht gegrond is, tevens de retourneerkosten terug te betalen. Alle verdere indirecte kosten, veroorzaakt door het defect van het product, komen niet in aanmerking voor vergoeding.
Als u het te repareren of te vervangen artikel verzendt, moet het van een verpakking zijn voorzien waarbij transportschade niet mogelijk is.

Waar blijft mijn pakketje?
Zodra wij de pakketjes op de post hebben gedaan, ligt de verantwoording voor het verzenden bij PostNL. Bij verzending ontvangt u van ons per e-mail een Track&Trace code om de status van het pakketje te volgen.
U kunt er altijd voor kiezen om uw bestelling aangetekend te laten verzenden. Neem hiervoor vooraf contact met ons op.

Verantwoording
Handwerk is echt met de hand vervaardigd en dient met het juiste respect behandeld te worden. Verschillen in de maak, maken de producten uniek. Voorzichtig wassen en met de hand of stomen dus.

Mocht een product binnen korte tijd kapot gaan, dan kunt u contact opnemen met info@ma-india.nl. We zullen proberen tot een goede oplossing te komen. Wij geven helaas geen levenslange garantie op onze producten. Ook zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele verkleuringen van sieraden. Dit is o.a. afhankelijk van de zuurgraad van de huid, het gebruik van parfum, aanraking met water, etc. Dergelijke verkleuringen zijn natuurlijk en vallen niet onder de garantie. Zilver is het beste schoon te maken met krantenpapier (het beschadigd stenen niet). Chemische middelen zijn niet leuk voor uw exclusieve stenen.

Kan ik iets retourneren?
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een product niet helemaal is zoals u had verwacht. U kunt artikelen altijd binnen 14 dagen in originele, onbeschadigde en ongebruikte staat retourneren. Neem hiervoor wel eerst contact op met info@ma-india.nl. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant. Zodra het product weer bij ons binnen is, ontvangt u het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping op uw rekening.

Let op! Vanzelfsprekend kunnen verzorgingsproducten alleen geretourneerd worden als de verpakking niet aangebroken is.

Meer vragen?
Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op via info@ma-india.nl.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »